Saturday, September 10, 2011

h i p o k r a s i "______"

hello.slmt nak habis raye! lame sudah tak menaip kt sini disebabkan kebizian kerjain & mungkin masa dihabiskan menaip bnde lain.tbetbe je terase hangat dgn tajuk issue kali ni iaitu HIPOKRASI. papepun ni laa hakikat sebenar kehidupan seorang manusie.siries dusta belaka kalo seseorang tu x penah hipokrit.sbenarnye byk juga aspek yg perlu difokuskan punca kehipokritan melanda.sampai kdgkdg mslh jiwa melanda sbb nak menjaga hati & perasaan manusia lain.sdgkn hati sendiri disampahkan.sungguh ini amat pedih wei.bile aku pk balik punce kehipokritan aku disalurkan disebabkan aku pk manusie takde yg sempurne.dan ape yg aku pk x same mcm org lain pk & rase.masingmasing berbeza dr segi ideologi,gaye hidup,persepsi dll.kalo nak jumpe yg sekepale pun x smpai 40%.faktor kedua terpaksa manjadi hipokrit sbb asik jumpe org yg same dlm kitar hidup 26 jam.tambahan pula pk pertalian membemembe sejak dlm perot mak lagi atau di bangku tadika.dats y kene just go with the flow.papepun setiap yg jadi ade hikmah dan ianya akn mematangkan kite.insyaallah.kalo rase cannot go sgt cube gak la rilex sedaye upaye & ignoring the annoying.DAN harus diingat aku yg menaip ini juga tak pernah sempurna serta byk cacat cela.kesimpulannya,ini hanyalah realiti tv berdasarkan pnglamn sendiri & takde kne mngene dgn kehidupan manusia yg telah mangkat.sekian ((;