Saturday, March 26, 2011

Double A .

1995
2008


Secara tibatiba,aku cuma mahu menaipkan sesuatu untuk mengubati kerinduan yang terpendam di lubuk hati :( Ya Allah.betapa rindunya aku di saatsaat ini terhadap mereka: memandangkan soang di US soang masih lagi di tanah air.Siries aku mmg bersemangat kesiblingan yg sgt ketara.Aku tidak peduli segala mcm katakata yg tidak perlu aku endahkan.Kerana tanpa mereka hidup aku tidak bermakna.Mereka tak pernah langsong mahu berkira dgn aku dari segi kewangan,makanan,top up and whatsoever.Selain memberi katakata perangsang untuk aku meneruskan kehidupan juga menjadi tempat mengadu.Kadangkala aku merasakan yang aku ini seperti tiada ketokohan sebagai kakak kerana mereka terlalu matang bagiku. .Akibat distance yang berjauhan membuatkan kami tak dapat nak melepaking bersama.Sayu tibatiba apabila terflashback semuanya.Segala macam nostalgia yang sedih,gembira,dan zaman kanakanak sememangnya yang paling terindah.Sesungguhnya nyawa mereka tidak dpt digantikan walau dgn wang yg berjutajuta.Kak long sayang korang sangatsangat hingga tak terhingga.Terima kasih untuk segalanya adikadik.I miss and love both of you,Anas Nazreen and Alia Anin Azwa (,")