Monday, January 24, 2011

kirosha ((;


entri kali ini adalah mengenai haiwan yang terdapat di alam sekitar.welcome kirosha ((; menurut kamus dewan,kirosha adalah sejenis arnab yang mungkin comel serta lasak.dia juga berkebolehan menari apabila mendengar lagulagu techno yang berunsurkan ranchak.actually kirosha telah dianak tirikan sejak seminggu yang lalu.tapi baru smlm aku dpt tengok die dpn mate.sudah tentu aku seorang yang tidak reti membelai makhluk berbulu seperti kirosha ini.apatahlagi memegang atau menatangnya bgai minyak yang penuh.oleh kerana aku gemar melihat gelagat haiwan spesis berbulu ini aku tabahkan jua.mungkin pelik tapi benar.dan aku cepat syg haiwan seperti ini.name kirosha ini diambil sempena memperingati arwah kiro iaitu seekor hamster yg aku pernah syg dulu.kirosha juga akan dibelai sepenuhnya oleh mummy faraho.dan dijage sepenuh hati oleh mummy aniso,anty fdb serta anty wada.i love you kirosha .